Evaluează dauna online. Află cum poți primi banii în 48 H.

Ai avut un accident de mașină? Ne ocupăm noi.
Intermediem tot procesul cu asiguratorul – de la evaluare la compensare.

Fii printre primii care încearcă PayPact

Alege unul din serviciile PayPact

Fie că alegi notificarea accidentului sau să faci o evaluare a daunei, totul are loc pe telefon

Notificarea

daunei


Trimiți toate informațiile despre accident, fotografiile daunei, precum  și documentele necesare folosind doar telefonul mobil.

Evaluarea

daunei


Încarcă toate documentele necesare și primești evaluarea daunelor și o ofertă completă de piese necesare reparației mașinii tale.

Recuperarea

banilor în 48H


 Intermediem tot procesul în dosarul cu asiguratorul și îți trimitem banii direct în cont, în maximum 48 H.  

 

Apariții în presă

Ești ghidat la fiecare pas din aplicație

În cazul unui accident acoperit de o polita RCA sau CASCO, poți folosi aplicația PayPact după ce ai completat procesul verbal la politie sau formularul de constatare amiabilă.

Faci poze direct cu telefonul la locul accidentului

Încarci direct din telefon pozele necesare pentru reprezentarea accidentului

Selectezi ușor și rapid zonele avariate ale mașinii tale

Notează orice alte mențiuni despre daună. Atât de simplu.

Alegi pe loc asiguratorul păgubitului și vinovatului

Alegi din aplicație compania de asigurare atât pentru păgubit cât și pentru vinovat

Răspunzi direct în aplicație la întrebările necesare dosarului de daună

Ești ghidat la fiecare pas în funcție de circumstanțele accidentului

Urmărești în orice moment situația dosarului de daună

Fie că alegi să fii notificat sau să faci o evaluare a daunei, totul are loc pe telefon

Nu contează în ce locație a avut loc accidentul, poți folosi PayPact oriunde

Poți să verifici ușor statusul serviciului solicitat, pe telefon sau pe email.

Ce spun cei care au testat PayPact

O soluție simplă și super rapidă

Să ai o daună RCA în România poate fi destul de complicat. Acum mă simt mai liniștit când plec la drum, am o soluție la îndemână

Am reușit să rezolv totul de pe telefon

Ultima dată când am avut un accident, am pierdut câteva ore cu procesul. Ca freelancer cu deadline-uri, e frustrant. Aș fi vrut să fi existat PayPact atunci, procesul ar fi fost mult mai rapid. 

Andrei Popescu

Păgubit într-un accident cu constatare amiabilă

Ania Sirbu

Păgubită într-un accident cu proces verbal.

Salvează timp și rezolvă totul în
câteva minute, direct de pe telefon

Notifică dauna online, direct de pe telefon și nu mai trebuie să mergi la compania de asigurare.

Încarcă toate pozele și documentele în aplicația PayPact și poți compara oferta primită de la asigurator cu cea de la noi.

Poți alege să primești banii pentru daună direct de la PayPact în locul reparării mașinii într-un service recomandat de asigurator.

Singura aplicație de evaluare a
daunei din România

Evaluează dauna prin PayPact și compară cu oferta primită de la asigurator.

Ce se spune despre PayPact

“Un nou insurtech promite să facă viața mai ușoară clienților, dar și asiguratorilor, prin simplificarea fluxului de compensare a pagubelor acoperite de asigurările RCA.”

“Pentru prima dată în Romania, PayPact introduce plata despăgubirii în urma producerii unui risc asigurat în maximum 48 de ore.
Inovația PayPact constă în procesul de înregistrare a dosarului de daune prin intermediul aplicației web.”

Se lansează prima platformă online din România, dedicată instrumentării și plății dosarelor de daună.

“Antreprenorul Dan Cobeanu, cu peste 15 ani de experiență, pregatește lansarea PayPact, prima platformă care facilitează procesul de obținere a compensației pentru accidente acoperite de asigurarea RCA, în urma întocmirii unei constatări amiabile online. PayPact introduce plata despăgubirii în urma procedurii unui risc asigurat în maximum 48 de ore.”

“Cofondatorul Scala Assistance lansează un startup digital pentru daune RCA, PayPact.
PayPact a creat un user flow complet care permite realizarea dosarului de daună pe smartphone, în câteva minute de la producerea accidentului.

Pay Pact reduce timpul de așteptare pentru obținerea compensației financiare la doar 48 de ore de la aprobarea dosarului de de către asigurator. Păgubiții pot deschide și trimite dosarul de daună digital prin aplicația web PayPact, care îi ghidează la fiecare pas, întreg procesul reducându-se de la 60 de minute la 10 minute.”

“Informațiile estimările daunei sunt transmise automat companiilor de asigurare pentru validare rapidă. Odată aporbat un dosar, clientul păgubit are posibilitatea de a primi bani în 48 de ore direct de la PayPact.
De asemenea, având capacități extinse antifraudă și analiză de date, identificând clienții la standarde bancare de securitate şi punând la dispoziţie un sistem performant de interoperabilitate a datelor, PayPact este o resursă modernă care extinde canalele prin care asiguratorii îşi susțin clienții.

Vești bune pentru șoferi

“Șoferii vor avea la dispoziție un instrument care să le rezolve una dintre marile probleme cu care se pot confrunta în trafic: gestionarea dosarului de daună pe RCA în cazul unui accident. Aplicația PayPact a fost deja prezentată asiguratorilor RCA.”

Întrebări despre situații des întâlnite
în trafic

1.

Ce trebuie să fac dacă sunt păgubit într-un accident?

În primul rând asigurați-vă că toate persoanele implicate sunt în siguranță și că daunele produse autovehiculului nu pun în pericol sănătatea acestora mai departe (risc de incendiu, scurgeri, margini care pot tăia, etc). În cazul în care sunt persoane rănite, sunați la 112. 

În cazul în care nu sunt daune și pagube în afara celor suferite de cele două autovehicule implicate, aveți posibilitatea încheierii unei constatări amiabile de către ambele părți. În cazul în care nu există un acord privind vinovăția, este necesar să contactați poliția  pentru realizarea unui proces verbal. Pregătiți toate documentele necesare. 

2.

Ce trebuie să fac dacă sunt vinovatul unui accident de mașină?

În primul rând asigurați-vă că toate persoanele implicate sunt în siguranță și că daunele produse autovehiculului nu pun în pericol sănătatea acestora mai departe (risc de incendiu, scurgeri, margini care pot tăia, etc). În cazul în care sunt persoane rănite, sunați la 112. 

În cazul în care nu sunt daune și pagube în afara celor suferite de cele două autovehicule implicate, aveți posibilitatea încheierii unei constatări amiabile de către ambele părți, prin care sunteți de acord să vă recunoașteți vinovăția. Asistați partea păgubită cu documentele și informațiile necesare – talon, permis de conducere, buletin, poliță de asigurare, date de contact.

3.

De ce documente am nevoie pentru o daună?

  • În primul rând, verificați să aveți ITP-ul la zi
  • Asigurare RCA valabilă
  • Talon 
  • Permis de conducere
  • Act de identitate șofer

4.

Ce documente trebuie să cer de la partea vinovată după un accident?

  • În primul rând verificați dacă vinovatul are ITP-ul la zi. 
  • Polița de asigurare valabilă
  • Talonul mașinii
  • Permis de conducere
  • (opțional) cartea de identitate.
  • Datele de contact ale asiguratului, dacă acesta este diferit de șofer

1 Când se completează constatarea amiabilă?

În cazul în care accidentul are loc între două mașini care se deplasează pe un drum public, cu ITP și asigurare RCA valabilă. Cele două părți implicate trebuie să fie de acord privind vinovăția și întocmirea acestui document, fără intervenția poliției. Dacă în cadrul accidentului sunt implicate mai mult de două vehicule, dacă sunt răniți sau au fost și alte pagube (garduri, stâlpi, etc), atunci nu se poate întocmi constatarea amiabilă și este necesar să se apeleze la 112.

2 Cum se completează constatarea amiabilă?

În prezent constatarea amiabilă se completează direct pe formularul autocopiativ primit de la compania de asigurări sau brokerul de asigurare. Formularul se completează o singură dată cu pixul, cu majuscule, pe rând, de ambele părți pe aceeași filă. Hârtia fiind autocopiativă, se creeaza automat doua formulare cu valoare de original – unul rămâne la păgubit, celălalt la vinovat. Nu se completează două formulare diferite! Odată separate cele două pagini, nu mai adăugați nimic pe niciuna dintre ele. 

3 Unde găsesc constatarea amiabilă?

Ar trebui să primești un formular de la asiguratorul sau brokerul tău în momentul încheierii poliței de asigurare. Dacă ai cumpărat polița de asigurare online, poți să te adresezi oricând asiguratorului sau brokerului pentru un exemplar . În cazuri de urgență, poți ruga alt participant la trafic să îți ofere unul, dar recomandăm să te asiguri că ai un formular oricând pleci la drum.

4 Cum se face schița din constatarea amiabilă?

Se face o singură schiță, ideal de către o singură persoană. Indiferent dacă e realizată de vinovat sau păgubit, este extrem de important ca ambii șoferi să fie de acord cu forma sa finală. Nu este necesar talentul la desen, mașinile pot fi reprezentate simplu sub forma de dreptunghiuri semnalizate clar (A sau B), iar străzile pot fi reprezentate prin linii simple. Este important să se poată observa ușor direcția de deplasare, semnele de circulație, străzile și orice alt element relevant. 

5 Cum completez martorii în constatarea amiabilă?

Completarea datelor martorilor nu este obligatorie. Dacă există martori, datele lor se completează în căsuța 5 (dreapta sus), însă atenție, nu se consideră martori rudele sau cunoștințele oricăruia dintre șoferi!

6 În cât timp trebuie să trimit constatarea amiabilă companiei de asigurare?

Se recomandă notificarea daunei și implicit transmiterea constatării amiabile în maximum 24 de ore de la producerea accidentului.

1 Am asigurare la City Insurance. Ce trebuie să fac?

Poți alege să îți păstrezi asigurarea sau să o denunți. Dacă alegi să o păstrezi, ea rămâne valabilă încă 90 de zile de la data pronunțării hotărârii de deschidere a procedurii falimentului sau până la data expirării dacă acesta este anterioară datei pronunțării. De asemenea, polița mai poate fi denunțată de lichidatorul judiciar numit de instanță odată cu deschiderea în instanță a procedurii falimentului, dar în acest caz vei fi anunțat în prealabil pentru a putea încheia altă poliță.
În cazul în care decizi să denunți asigurarea pentru a achiziționa alta, procedura este simplă – completezi cererea de denunțare și o trimiți la denuntare@cityinsurance.ro. În funcție de cât de tare te grăbești, poți aștepta un răspuns, dar un print-screen cu dovada trimiterii cererii de denunțare poate fi suficient pentru pasul următor.

Pentru restituirea primei, trebuie să trimiți la adresa cerere.plata@fgaromania.ro următoarele documente:

  • Dovada trimiterii cererii de denunțare către City Insurance.
  • Copie act identitate și poliță de asigurare
  • În cazul în care nu ești deținătorul poliței, o împuternicire din partea acestuia
  • Dovada plății primei în cazul polițelor achiziționate în rate
  • Această cerere completată

Plățile se realizează doar pentru lunile complete rămase de a denunțarea poliței, în ordinea sosirii cererilor. Ținând cont de numărul mare de denunțări, este posibil să aștepți puțin până la transferul banilor.

Polița de asigurare rămâne valabilă încă 20 de zile de la data denunțării, dar recomandăm încheierea unei noi polițe cu altă companie de asigurare cât de repede. Este în regulă dacă ai două polițe valabile în acest timp. Ținând cont de posibilele întârzieri, cel mai important aspect este să nu rămâi neasigurat, atât pentru siguranța ta cât și a celorlalți participanți la trafic. 

2 Am avut un accident în urma căruia ar trebui să primesc despăgubire de la City Insurace. Ce fac?

Odată cu retragerea autorizației de funcționare a companiei City Insurance, cazurile de despăgubire sunt preluate de Fondul de Garantare a Asiguraților. Procedura este farte similară cu cea de despăgubire direct de către asigurator. 

În primul rând, asigură-te că ai colectat toate documentele necesare la locul accidentului – proces verbal sau constatare amiabilă, fotografii detaliate ale vehiculului și daunei, copia poliței de asigurare a părții vinovate (ideal și o fotografie a permisului de conducere a acestuia), talonul vehiculului avariat, permisul personal de conducere, actul de identitate, precum și împuternicirea sau procura dacă nu ești titularul asigurării (mașina este a altei persoane sau a unei persoane juridice).

Având toate aceste documente la îndemână, completează Anexa 7, cerere de deschidere a dosarului de daună și trimite copia scanată la această adresă constatari.daune@fgaromania.ro împreună cu documentele necesare menționate în Anexă. Ca alternativă, se poate completa direct online acest formular.

În urma trimiterii informației, urmează să fii contactat direct de FGA. Până atunci, completează Anexa 8 – Declarație privind evenimentul.

Constatarea daunei se va face de către un expert FGA – încercați să nu mai deplasați și să nu modificați în niciun fel autovehiculul până în acest punct, pentru a te asigura că daunele sunt evaluate și identificate corect pentru despăgubire. 

În cazul în care dorești o reconstatare, cererea ta sau a unității reparatoare se trimite tot la constatari.daune@fgaromania.ro

Odată deschis dosarul și evaluată dauna, ultimul pas este să trimiți Anexa 10  – cerere de plată

Pentru mai multe informații și date de contact, poți accesa site-ul FGA

Lansarea PayPact vine cu oferte exclusive pentru șoferii auto. Înscrie-te și află ziua lansării!

Singura aplicație de evaluare a daunelor online

Despre

Informații 

Urmărește-ne